Kariyer

Aşağıda belirtilen açık pozisyonlar için başvuru yapabilirsiniz.

Müşteri yerinde çalışacak yardım masası uzmanları arıyoruz.

Aranan Nitelikler:
Meslek Yüksek Okulları veya Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
Benzer bir görevde (yardım masası, masaüstü sistem destek vb.) 1-2 yıllık deneyime sahip
Analitik düşünebilen ve süreç yönetimi gerçekleştirebilen
Stres altında problem çözme, karar verme ve iletişim konularında yetkin
İnsan ilişkileri yönünden kuvvetli
PC donanım, MS İşletim istemleri ve Office uygulamaları konularına hakim
Ağ ve güvenlik donanımları/uygulamaları konusunda temel bilgi sahibi
Bayan
İyi seviyede İngilizce bilen (Yazılı ve sözlü kurumsal iletişim kurabilecek seviyede)

İş Tanımı:
Yardım masasına gelen çağrıların kayıtlarının alınması,
Çağrılara 1inci seviye destek verilmesi,
Çözülemeyen çağrıların ilgili destek gruplarına yönlendirilmesi,
Kullanıcılar ve destek birimleri tarafından iletilen bilgilerin güncellenmesi,
Yönlendirilen çağrıların takiplerinin yapılarak kullanıcıların bilgilendirilmesi.

CV'nizi iletmek için lütfen tıklayın.

 

Satış Yöneticisi

Aranan Nitelikler:
Bilişim sektöründe kurumsal müşteri ilişkileri yönetimi ve satış konusunda minimum 2 yıl tecrübeli,
Sunucu, veri depolama, yedekleme, network, güvenlik donanımları ve yazılımları hakkında bilgi sahibi,
Tercihen servis satış deneyimi olan,
Satış hedefi ile çalışmış ve hedef odaklı çalışmayı ilke edinmiş,
Müşteri ihtiyaç analizi yapabilen, çözüm oluşturabilen,
İnsan ilişkileri ve ikna yeteneği konusunda kendisine güvenen,
Proje yönetimi konusunda deneyimli, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş, iş sorumluluğu yüksek,
İş takibi, sonuçlandırma ve sorun çözme becerilerine sahip, dinamik, girişimci, sonuç odaklı,
Ekip çalışmasına yatkın, tempolu ve yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
İyi düzeyde İngilizce bilgisi olan,
İyi seviyede sunum yeteneğine ve düzgün dikiyona sahip,
Yapılan çalışmaların kayıt altına alınması ve raporlanması konusunda hassas,
Sürücü belgesine sahip ve aktif olarak araç kullanabilen,
Erkek adaylar için askerlik yükümlülüğü bulunmayan,
Seyahat engeli olmayan

İş Tanımı:
D724 Bilişim Hizmetleri hedef müşterileri tespit etmek, gerekli profesyonel ilişkiyi kurmak, geliştirmek,
Aktif şekilde yeni müşteri ziyaretleri yaparak D724 Bilişim Hizmetlerinin hizmet portfoyünün tam ve doğru olarak tanıtmak,
Müşteri ihtiyacına ve talebine uygun servis çözümlerinin konumlandırmak,
Satış tekliflerini hazırlamak, sunmak ve satışı kapatmak,
Sözleşme imza sürecini yönetmek, faturalamaları takip etmek,
Mevcut müşterilerle ilişkileri yönetmek, müşteri memnuniyetinin takip etmek ve sözleşme yenilemelerini yapmak,
Teknik gruplarla birlikte çalışarak pazardaki yeni servis ihtiyaçlarına yönelik çözümlerin oluşturulmasına katkıda bulunmak.

Çalışma Şekli:
Tam zamanlı

Çalışma Yeri:
İstanbul, Asya, Türkiye 

CV'nizi iletmek için lütfen tıklayın.