Servis Masası Hizmetleri

Arıza bildirimi yapabilmeniz, teknik sorunlarınızı aktarabilmeniz, sorunlarınıza uygun çözüm ve önerilere ulaşabilmeniz için oluşturulan çağrı merkezi sisteminde, her türlü ürün ve hizmet konusunda ilgili birimlerden destek ve danışmanlık alabilirsiniz. ITIL disiplinine uygun olarak tasarlanmış hizmet yönetim altyapısı kullanılarak işletmenizin için belirlenen içerik ve seviyelerde isterseniz 7 gün 24 saat, isterseniz 5 gün 8 saat Servis Masası Hizmetlerinden faydalanabilirsiniz.

Konusunda uzman dinamik bir ekip ile hızlı çözümler.
Sorunların çözümü için görevlendirilmiş konusunun uzmanları ile kısa sürede çözüme ulaşırsınız. Sorun kayıtlarının tutulması, raporlanması, tekrarlanan sorunlar hakkında önleyici önlemler alınması ya da kullanıcıların bilgilendirilmesi de Yardım Masası Hizmetlerimizin temelinde yer alır.

Kullanıcıya özel servis masası telefon numarası
Servis Masası Hizmetlerimizden faydalanabilmek için D724 çağrı merkezi telefon numarasını kullanılabileceğiniz gibi işletmenize özel bir telefon numarasına da sahip olabilirsiniz. Bu uygulamada karşılama mesajları ve santral menüleri size özel olarak hazırlanır. Arayan kullanıcılarınız kendi işletmenizde alışık olduğu santral ortamında istediği yerlere yönlendirilerek zaman kazanır.

Özel projeler ya da genel destek amaçlı çağrı merkezi personeli
Çağrı merkezi hizmeti genel sistem desteği amaçlı olabildiği gibi özel projeler için proje süresince de verilebilir. Her iki durumda da çağrı merkezi personeli D724 tarafından sağlanabilmekte ve müşterilerin bordro işlemleri ya da eğitim gibi personel maliyetleri ile karşılaşmasının önüne geçilmektedir.

Ölçeklenebilir çalışma süreleri
Servis Masası Hizmetlerimiz 7 gün 24 saat, 5 gün 8 saat gibi işletmenizin ihtiyaçlarına uygun saatlerde ve zaman dilimlerinde hizmet verir. Üstelik iyi derecede yabancı dil bilgisine sahip ekibimiz gerektiği zaman farklı ülkelerdeki sorunlarınıza da destek verir.

Şikayet yönetimi
D724’ün şikayet yönetimi hizmetinden faydalanan işletmelerin, farklı kaynaklardan gelen şikayetleri incelenip sınıflandırılır. Bu şikayetlerin giderilmesi ile ilgili gerekli çözüm yollarına başvurulur. Gelen tüm şikayetler ve bu şikayetler üzerine yapılan işlemler dijital ortamlarda sınıflandırılarak işletmenizin hizmet kalitesinin arttırılması için raporlar oluşturulur.

  • Servis Masası Hizmetlerimiz kapsamında, çağrılarınızı tarafımıza 444 3 724 telefon numarasından, http://servis.d724.com.tr adresinden veya servis@d724.com.tr adresine göndereceğiniz e-posta ile bildirebilirsiniz.
  • Çağrı merkezimize iletilen tüm çağrılar kayıt altına alınır, düzenli olarak incelenir ve raporlanır.
     

detaylı bilgi icin