Teknik Yardım Masası

Sertifikalı uzman ekibimizle, müşterilerimizin ihtiyacına göre Yardım Masası hizmetinde en yeni yazılım ve sistemleri kullanarak firmanıza daha fazla katkı sağlamak için çalışıyoruz.

Çağrı Karşılama (L0)

Özel Numara

Tahsis ettiğimiz 0850'li hat üzerinden son kullanıcının destek personeliyle buluşmasını sağlıyoruz.

Çağrı Kuyruğu

Kategorizasyon ve anons yönlendirmeleri ile aramaların önceliklendirilerek kullancıların operatöre en kısa sürede ulaşmasını sağlıyoruz.

Uzman Personel / Yetkinlik

Sertifikalı uzmanlarımız ile farklı teknolojilere yönelik hizmet gereksinimlerini karşılayabiliyoruz

Kullanıcı Önceliklendirme

Sisteme tanımlı VIP kullanıcılarınızı, çağrı kuyruğunda bekletmeden, doğrudan destek personeliyle buluşturuyoruz.

Raporlama

Periyodik SLA bazlı çağrı raporu iletiyoruz.

  • Gelen Çağrı Raporları
  • İptal Çağrı Raporları
  • Kuyruk Raporları
  • Operatör Raporları
  • İşaret Raporları
  • Kampanya Raporları
  • Otomatik Arama Raporları
  • Abandone Çağrı Raporları
  • Son Kullanıcı Desteği (L1-L2)

    Modüler Kapsam

    İhtiyacınıza özel, dedike veya havuz kaynaklarımızla çağrı bazlı ve çağrı paketlerimizle uygun fiyatlı alternatif çözümler sunuyoruz.

    İlk Temas (FCR)

    FCR yöntemini benimseyip mükerrer çağrıların engellenmesi, hizmet seviyesinin düşmemesi için düzenli kontroller yaparak ilk telefon desteği verecek yada çağrınızı ilk karşılayacak ekibin daha fazla kategoride bilet çözmesini sağlıyor ve bize ilk ulaştığınız an çözüm almanız için organizasyonumuzu güncelliyoruz.

    Rapor

    Hizmet kapsamımızdaki şartlar için müşterilerimize periyodik raporlar sunuyoruz. Müşterilerimiz bu raporlarda, açılan / kapanan bilet sayısı, servis seviyesine uygun gruplar arası atama süresi, gruplardaki bekleme süresi, saatlik yoğunluk grafiği ve saatlik kategori bazlı yoğunluk grafiklerini görüntüleyebiliyorlar.

    Bilgi Bankası

    Karşılaştığımız sorunlar için çözüm üretirken, bu çözümlerden elde ettiğimiz birikim ile geniş bir Bilgi Bankası oluşturuyoruz.

    SLA

    Uzaktan çözüm ekibimiz ile biletlerinizi önceliklendirerek
    önem sırasına göre müdahale sağlıyoruz.

    Sistem İzleme

    7/24 Destek

    7/24 hizmet veren teknik destek kadromuzla kritik sistemlerinizi takip ediyor ve olası problemlerde hızlı aksiyonlar alıyoruz.

    Analiz & Raporlama

    Kontratınız süresince sistemlerinizden gelen alarmları kayıt altına alıyor, dönemsel raporlarımızla sistem hata log analizlerini yaparak hizmeti ve yapınızı ölçmenizi sağlıyoruz.

    Analiz-Raporlama

    Kontratınız süresince sistemlerinizden gelen alarmları kayıt altına alıyor, dönemsel raporlarımızla sistem hata log analizlerini yaparak hizmeti ve yapınızı ölçmenizi sağlıyoruz.

    Anket Çalışmaları

    Memnuniyet Anketleri

    Operasyonların kalitesini maksimumda tutmak için iç ve dış müşterilerinize
    memnuniyet anketleri düzenliyoruz.

    Özel Anketler

    Şirket içi uygulama geçişlerinizi yaparken aynı zamanda da kullanıcı deneyimi hakkında sizi bilgilendiriyor, sisteminizde yapacağınız bir sonraki geliştirmeler için
    isterleri toplamanıza yardımcı oluyoruz.

    Dönemsel Proje Desteği

    Esneklik

    Dönemsel projelerinizdeki destek ihtiyaçlarınız için esnek yapımızla ekibimizi ihtiyaçlarınıza göre hızlıca büyüterek proje süresince gün içinde ve vardiyalı olarak uzman desteği almanızı sağlıyoruz.

    Zaman Tasarrufu

    Sadece işinize odaklanır; personel arama, işe alım,eğitim gibi İK süreçleriyle meşgul olmazsınız.

    Uzmanlık

    Projelerde görevlendirdiğimiz personellerimizi iç kaynaklarımızla destekliyoruz. Böylece Dünyaca ünlü üreticilerin yetkili servisi olmamız sebebiyle dönemsel projelerinize destek veren teknik uzmanlarımız client, enterprise ve Microsoft ürünlerini yakından tanıyan sertifikalı kişilerden oluşmaktadır.
    Daha Fazla Bilgi Almak İçin

    İletişime Geçin

    Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.

    "*" gerekli alanları gösterir

    Müşterilerimiz

    Farklı sektörlerden kurumsal müşterilerimizden birkaçı

    Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız.
    Accept More info