LC Waikiki Mağaza Desteği

LC Waikiki Mağazaları Yerinde Sistem Destek, Bakım ve Onarımı Hizmetlerini
Data Market ve D724 Bilişim Hizmetleri ile hayata geçirdi.

LC Waikiki, 1985 yılında Fransa’da çıktığı marka yolculuğuna, 1997 yılından beri LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. Çatısı altında Türk markası olarak devam etmektedir. “İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” felsefesi ile bugün 23 ülkede 505 mağazada uygun fiyata kaliteli ürünler sunarak müşterilerine ulaşılabilir modanın keyfini yaşatmaktadır. LC Waikiki, 2009 yılında ilk adımını Romanya’da atarak başladığı yurt dışı yatırımları ile “2023 yılına kadar Avrupa’nın en başarılı üç giyim perakendecisinden biri olmayı” hedeflemektedir.

Bu proje ile yurtiçindeki LC Waikiki mağazaları için kritik öneme sahip her bir BT donanımları için belirlenen SLA içerisinde servis alarak destek sürecini iyileştirmek, kesinti süresini tedarikçinin de verebileceği taahhütlere göre azaltarak, hatta yıllık önleyici bakımlar ile proaktif olmak amaçlanmıştır.
Tek merkezden yapılacak destekten ziyade yerinde servis sağlanarak hizmet kalitesini yükselterek müşteri memnuniyetini artırmak öncelikler arasındaydı.


Problemler nedeni ile cihaz değişim ihtiyaçları ortaya çıktığında, talepler merkezden karşılanıyor ve kargo teslim süreleri beklenmekteydi. Mağazadaki problemli cihazların, merkeze iadesi takip edilir, mağazadan gelen cihazlar servislere gönderilerek onarım süreçleri takip edilirdi. Haftasonu ve resmi tatillerde merkezden ürün çıkışı yapılamamaktaydı.


İllere göre kabul edilebilir, uygulanabilir müdahale ve çözüm süreleri belirlenmeliydi. Özellikle mağazaların en yoğun olduğu günler ve saatlerde. Hafta sonu ve resmi tatillerde dahil 10:00-22:00 saatleri arasında donanım ve işletim sistemi problemlerine çözüm getirilmeliydi.LC Waikiki arzuladığı hedeflere ulaşmasını sağlayacak çözümler için detaylı bir analiz çalışması yaptı. Data Market ve D724’den “Yerinde Sistem Destek, Bakım ve Onarım Hizmetleri” desteğini alarak tüm ihtiyaçlara çözüm üretilmiş oldu.


İl
0
Mağaza
0
Saatte Müdahale
24
Saatte Çözüm
48

Çözüm

  • Artan ve farklı lokasyonlara açılan mağazalar ıle birlikte destek süreçlerinin geliştirilmesi gerekliliği ortaya çıktı.
  • Maliyet avantajı, yönetilebilirliğin, sürekliliğin artırılması ve takip süreçleri ıçin dışkaynak kullanılarak, proaktif olunabilmesi çok önemliydi.
  • Çözüm, Data market ve D724 ile hayata geçirildi. Çözüm ortağının seçimin de profesyonel ve çözüm odaklı yaklaşımı, kalite odaklı, perakende sektöründe gerçekleştirdiği başarılı çalışmalar, kararlığı,
    LC Waikiki’nin çözüm öncesinde de farklı BT alanlarında çalıştığı firmalardan biri olması önemliydi.

Faydaları

Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız.
Accept More info