Teknik Yardım Masası
Sertifikalı uzman ekibimizle, müşterilerimizin ihtiyacına göre Yardım Masası hizmetinde en yeni yazılım ve sistemleri kullanarak firmanıza daha fazla katkı sağlamak için çalışıyoruz.
Çağrı Karşılama (L0)
Son Kullanıcı
Desteği (L1-L2)
Sistem İzleme
Anket Çalışmaları
Dönemsel Proje Desteği
Çağrı Karşılama (L0)
Özel Numara
Tahsis ettiğimiz 0850'li hat üzerinden son kullanıcının destek personeliyle buluşmasını sağlıyoruz.
Çağrı Kuyruğu
Kategorizasyon ve anons yönlendirmeleri ile aramaların önceliklendirilerek kullancıların operatöre en kısa sürede ulaşmasını sağlıyoruz.
Uzman Personel / Yetkinlik
Sertifikalı uzmanlarımız ile farklı teknolojilere yönelik hizmet gereksinimlerini karşılayabiliyoruz
Kullanıcı Önceliklendirme
Sisteme tanımlı VIP kullanıcılarınızı, çağrı kuyruğunda bekletmeden, doğrudan destek personeliyle buluşturuyoruz.
Raporlama
Periyodik SLA bazlı çağrı raporu iletiyoruz.
Gelen Çağrı Raporları
İptal Çağrı Raporları
Kuyruk Raporları
Operatör Raporları
İşaret Raporları
Kampanya Raporları
Otomatik Arama Raporları
Abandone Çağrı Raporları
Son Kullanıcı Desteği (L1-L2)
Modüler Kapsam
İhtiyacınıza özel, dedike veya havuz kaynaklarımızla çağrı bazlı ve çağrı paketlerimizle uygun fiyatlı alternatif çözümler sunuyoruz.
İlk Temas (FCR)
FCR yöntemini benimseyip mükerrer çağrıların engellenmesi, hizmet seviyesinin düşmemesi için düzenli kontroller yaparak ilk telefon desteği verecek yada çağrınızı ilk karşılayacak ekibin daha fazla kategoride bilet çözmesini sağlıyor ve bize ilk ulaştığınız an çözüm almanız için organizasyonumuzu güncelliyoruz.
Rapor
Hizmet kapsamımızdaki şartlar için müşterilerimize periyodik raporlar sunuyoruz. Müşterilerimiz bu raporlarda, açılan / kapanan bilet sayısı, servis seviyesine uygun gruplar arası atama süresi, gruplardaki bekleme süresi, saatlik yoğunluk grafiği ve saatlik kategori bazlı yoğunluk grafiklerini görüntüleyebiliyorlar.
Bilgi Bankası
Karşılaştığımız sorunlar için çözüm üretirken, bu çözümlerden elde ettiğimiz birikim ile geniş bir Bilgi Bankası oluşturuyoruz.
SLA
Uzaktan çözüm ekibimiz ile biletlerinizi önceliklendirerek
önem sırasına göre müdahale sağlıyoruz.
önem sırasına göre müdahale sağlıyoruz.
20 sn
Ortalama Telefon Cevaplama Süresi
4500
Aylık Ortalama Gelen Arama Sayısı
%92
Arama Cevaplama SLA
7000
Aylık Ortalama Bilet Sayısı
%96
ITSM Başarı SLA
Sistem İzleme
7/24 Destek
7/24 hizmet veren teknik destek kadromuzla kritik sistemlerinizi takip ediyor ve olası problemlerde hızlı aksiyonlar alıyoruz.
Analiz & Raporlama
Kontratınız süresince sistemlerinizden gelen alarmları kayıt altına alıyor, dönemsel raporlarımızla sistem hata log analizlerini yaparak hizmeti ve yapınızı ölçmenizi sağlıyoruz.
Analiz-Raporlama
Kontratınız süresince sistemlerinizden gelen alarmları kayıt altına alıyor, dönemsel raporlarımızla sistem hata log analizlerini yaparak hizmeti ve yapınızı ölçmenizi sağlıyoruz.
Anket Çalışmaları
Memnuniyet Anketleri
Operasyonların kalitesini maksimumda tutmak için iç ve dış müşterilerinize
memnuniyet anketleri düzenliyoruz.
memnuniyet anketleri düzenliyoruz.
Özel Anketler
Şirket içi uygulama geçişlerinizi yaparken aynı zamanda da kullanıcı deneyimi hakkında sizi bilgilendiriyor, sisteminizde yapacağınız bir sonraki geliştirmeler için
isterleri toplamanıza yardımcı oluyoruz.
isterleri toplamanıza yardımcı oluyoruz.
Dönemsel Proje Desteği
Esneklik
Dönemsel projelerinizdeki destek ihtiyaçlarınız için esnek yapımızla ekibimizi ihtiyaçlarınıza göre hızlıca büyüterek proje süresince gün içinde ve vardiyalı olarak uzman desteği almanızı sağlıyoruz.
Zaman Tasarrufu
Sadece işinize odaklanır; personel arama, işe alım,eğitim gibi İK süreçleriyle meşgul olmazsınız.
Uzmanlık
Projelerde görevlendirdiğimiz personellerimizi iç kaynaklarımızla destekliyoruz. Böylece Dünyaca ünlü üreticilerin yetkili servisi olmamız sebebiyle dönemsel projelerinize destek veren teknik uzmanlarımız client, enterprise ve Microsoft ürünlerini yakından tanıyan sertifikalı kişilerden oluşmaktadır.
Daha Fazla Bilgi Almak İçin
İletişime Geçin
Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.
"*" gerekli alanları gösterir
Müşterilerimiz
Farklı sektörlerden kurumsal müşterilerimizden birkaçı